נתניהו: "שרי תקשורת אחרים זכו לזינוק בסיקור חיובי בתקשורת"

איתי גדסי ובנצי ליזרוביץ' No Comments on נתניהו: "שרי תקשורת אחרים זכו לזינוק בסיקור חיובי בתקשורת"

ביום שישי האחרון נחקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בביתו, על ידי המשטרה והרשות לניירות ערך | בסיום החקירה אמר נתניהו: "תיק 4000 קרס סופית"

נתניהו צילום: אלכס קולומוסקי, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במשטרה וברשות לניירות ערך עדכנו ביום שישי בשעות הצהריים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, נחקר במעונו בירושלים, במסגרת חקירה המנוהלת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 וברשות ניירות ערך.

"החקירה מתנהלת בליווי של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה", אמרו במשטרה וברשות לניירות ערך והוסיפו: "מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

מטעם ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לאחר תום החקירה בשישי: "אחרי החקירה היום, ראש הממשלה בנימין נתניהו בטוח שתיק 4000 קרס סופית. הנתונים מוכיחים באופן חד משמעי שהסיקור על נתניהו ב"וואלה" בתקופת אלוביץ' נותר שלילי כפי שהיה כש"וואלה" היה בבעלותו של עמוס שוקן, ולא השתנה כהוא זה כשנתניהו נהיה שר תקשורת".

"לעומת זאת", הוסיפו מטעמו של נתניהו ואמרו: "דווקא שרי תקשורת אחרים, לאחר כניסתם לתפקיד, הם שזכו לזינוק אדיר בסיקור חיובי – לא רק ב"וואלה", אלא גם בכלי תקשורת מרכזיים בישראל".

"איש אינו טוען, ובצדק, שיש בכך איזשהוא פסול. אבל דווקא אצל נתניהו שיפור כזה לא היה, ולכן גם מן הטעם הזה תיק 4000 מתפורר", דברי נתניהו.



0 תגובות